درخواست عربستانی جهت بازی نکردن در ایران

درخواست عربستانی جهت بازی نکردن در ایران




 

 


درخواست عربستانی جهت بازی نکردن در ایران


تاریخ : یکشنبه ،
21 فروردین 1390

مسئولان فدراسيون عربستان در آستانه ديدارهاي دور برگشت از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در اقدامي غيرمتعارف خواستار برگزاري ديدارهاي نمايندگان اين کشور در خارج از خاک ايران شدند.


مسئولان فدراسیون عربستان در اقدامی غیرمنتظره و خارج از عرف بین المللی طی درخواستی از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار برگزاری دیدارهای دور برگشت نمایندگان این کشور در خارج از خاک ایران شدند.

این درخواست در حالی از سوی مسئولان فوتبال عربستان مطرح می شود که تاکنون تمامی دیدارهای گذشته تیم‌های باشگاهی ایران مقابل تیم‌های سعودی بدون هرگونه مشکلی و با تایید AFC برگزار شده است.

جنجال سازی تازه سعودی‌ها در حالی مطرح می شود که به نظر می رسد پس از مشکلاتی که دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن ایران برای ورود به خاک عربستان داشتند و حتی با انگشت نگاری و چهره نگاری از سوی مقامات فرودگاه عربستان روبه‌رو شدند این کشور نگران اقدامات تلافی جویانه از سوی ایران است.

تیم های الاتحاد و الهلال عربستان روز 13 اردیبهشت ماه در هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در تهران و اصفهان میهمان تیم های پرسپولیس و سپاهان خواهند بود. درهفته ششم این رقابت‌ها نیز که روز 20 اردیبهشت برگزار خواهد شد، ذوب آهن و استقلال در اصفهان و تهران پذیرای الشباب و النصر عربستان هستند.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل